Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Antal deltagere: 454 | Antal svar: 200'320

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 240

110 (45.8%): ja

130 (54.2%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 193

70 (36.3%): dagligt

59 (30.6%): ugentligt

29 (15.0%): månedligt

9 (4.7%): årligt

26 (13.5%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 189

58 (30.7%): dagligt

42 (22.2%): ugentligt

49 (25.9%): månedligt

15 (7.9%): årligt

25 (13.2%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 164

81 (49.4%): New York

92 (56.1%): Paris

69 (42.1%): London

18 (11.0%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 176

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 44x 25.00 31x 17.61 31x 17.61 29x 16.48 41x 23.30 2.95 1.51
Apple 38x 21.59 34x 19.32 37x 21.02 36x 20.45 31x 17.61 2.93 1.40
Amazon 29x 16.48 32x 18.18 35x 19.89 40x 22.73 40x 22.73 3.17 1.40
Samsung 40x 22.73 36x 20.45 37x 21.02 35x 19.89 28x 15.91 2.86 1.39
Microsoft 25x 14.20 43x 24.43 36x 20.45 36x 20.45 36x 20.45 3.09 1.36
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 250

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 52.78

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 23.50

Standard deviation: 28.13

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 144

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 24x 17.65 17x 12.50 28x 20.59 27x 19.85 15x 11.03 12x 8.82 13x 9.56 sport 3.59 1.86
familie 16x 13.91 21x 18.26 16x 13.91 28x 24.35 16x 13.91 10x 8.70 8x 6.96 karriere 3.60 1.76
fornøjelse 9x 8.49 15x 14.15 21x 19.81 30x 28.30 9x 8.49 7x 6.60 15x 14.15 penge 3.91 1.78
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 96

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 18x 21.95 12x 14.63 10x 12.20 12x 14.63 6x 7.32 12x 14.63 12x 3.17 1.81
kvalitet 7x 9.21 13x 17.11 15x 19.74 9x 11.84 19x 25.00 7x 9.21 6x 3.59 1.55
dokumentation 6x 8.96 7x 10.45 15x 22.39 15x 22.39 10x 14.93 5x 7.46 9x 3.53 1.42
kundeservice 8x 12.12 6x 9.09 15x 22.73 15x 22.73 11x 16.67 3x 4.55 8x 3.41 1.41
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 77

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 9x 13.43 9x 13.43 6x 8.96 14x 20.90 13x 19.40 6x 8.96 10x 3.54 1.63 50%
kvalitet 4x 7.27 5x 9.09 9x 16.36 11x 20.00 11x 20.00 10x 18.18 5x 4.00 1.54 46%
dokumentation 6x 11.54 3x 5.77 10x 19.23 12x 23.08 10x 19.23 6x 11.54 5x 3.74 1.52 41%
kundeservice 4x 8.33 8x 16.67 5x 10.42 10x 20.83 9x 18.75 7x 14.58 5x 3.77 1.60 52%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 72

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

19x 26.39 27x 37.50 13x 18.06 20x 27.78 6x 8.33 9x 12.50

Produkt B

11x 15.28 16x 22.22 22x 30.56 12x 16.67 10x 13.89 3x 4.17

Produkt C

8x 11.11 4x 5.56 21x 29.17 17x 23.61 7x 9.72 9x 12.50
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 38

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

276.00 7.26 178.00 4.68 4'638.00 122.05 79.00 2.08 54.00 1.42 49.00 1.29

Produkt B

73.00 1.92 47.00 1.24 52.00 1.37 38.00 1.00 62.00 1.63 21.00 0.55

Produkt C

88.00 2.32 61.00 1.61 44.00 1.16 80.00 2.11 472.00 12.42 39.00 1.03