Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Antal deltagere: 467 | Antal svar: 200'739

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 251

113 (45.0%): ja

138 (55.0%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 201

73 (36.3%): dagligt

60 (29.9%): ugentligt

32 (15.9%): månedligt

10 (5.0%): årligt

26 (12.9%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 197

60 (30.5%): dagligt

46 (23.4%): ugentligt

50 (25.4%): månedligt

16 (8.1%): årligt

25 (12.7%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 172

86 (50.0%): New York

96 (55.8%): Paris

73 (42.4%): London

19 (11.0%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 185

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 47x 25.41 32x 17.30 33x 17.84 32x 17.30 41x 22.16 2.94 1.50
Apple 40x 21.62 37x 20.00 37x 20.00 38x 20.54 33x 17.84 2.93 1.41
Amazon 31x 16.76 33x 17.84 36x 19.46 42x 22.70 43x 23.24 3.18 1.41
Samsung 41x 22.16 38x 20.54 40x 21.62 35x 18.92 31x 16.76 2.88 1.40
Microsoft 26x 14.05 45x 24.32 39x 21.08 38x 20.54 37x 20.00 3.08 1.35
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 258

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 52.89

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 23.46

Standard deviation: 28.13

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 152

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 25x 17.36 17x 11.81 28x 19.44 31x 21.53 15x 10.42 12x 8.33 16x 11.11 sport 3.65 1.89
familie 17x 13.82 22x 17.89 19x 15.45 30x 24.39 16x 13.01 11x 8.94 8x 6.50 karriere 3.58 1.74
fornøjelse 10x 8.77 15x 13.16 21x 18.42 33x 28.95 12x 10.53 7x 6.14 16x 14.04 penge 3.94 1.77
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 101

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 18x 20.69 12x 13.79 13x 14.94 13x 14.94 6x 6.90 12x 13.79 13x 3.18 1.76
kvalitet 7x 8.64 14x 17.28 16x 19.75 10x 12.35 20x 24.69 8x 9.88 6x 3.61 1.54
dokumentation 7x 9.86 7x 9.86 16x 22.54 16x 22.54 11x 15.49 5x 7.04 9x 3.52 1.42
kundeservice 8x 11.43 8x 11.43 15x 21.43 16x 22.86 12x 17.14 3x 4.29 8x 3.40 1.41
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 83

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 9x 12.68 9x 12.68 7x 9.86 15x 21.13 15x 21.13 6x 8.45 10x 3.59 1.60 46%
kvalitet 4x 6.67 5x 8.33 10x 16.67 11x 18.33 14x 23.33 10x 16.67 6x 4.04 1.50 49%
dokumentation 6x 10.91 3x 5.45 10x 18.18 14x 25.45 10x 18.18 6x 10.91 6x 3.76 1.49 43%
kundeservice 4x 7.84 8x 15.69 5x 9.80 12x 23.53 10x 19.61 7x 13.73 5x 3.80 1.56 53%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 76

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

21x 27.63 29x 38.16 14x 18.42 21x 27.63 8x 10.53 10x 13.16

Produkt B

11x 14.47 19x 25.00 23x 30.26 13x 17.11 10x 13.16 4x 5.26

Produkt C

9x 11.84 6x 7.89 23x 30.26 18x 23.68 8x 10.53 9x 11.84
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 40

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

282.00 7.05 179.00 4.48 4'639.00 115.98 80.00 2.00 60.00 1.50 50.00 1.25

Produkt B

73.00 1.83 51.00 1.28 57.00 1.43 39.00 0.98 62.00 1.55 22.00 0.55

Produkt C

89.00 2.23 64.00 1.60 45.00 1.13 85.00 2.13 473.00 11.83 39.00 0.98